Am lipici la nebuni

Nu ştiu cum se face că parcă numai eu pot păţi astfel de lucruri. Mda, bine…nu doar eu, ci şi Albastra sau Elle.

Am lipici la nebuni frate. Cred că dacă aş vrea să cuceresc unul aş avea toate şansele din lume. În liceu era un tip care mă fixa cu privirea de câte ori mă vedea. Se oprea în loc şi se uita lung la mine în timp ce ochii mi se propteau în pământ numai să nu-i vadă faţa. Cred că de atunci mi se trag mie momentele de nebunie, de când priveam obligat în gol sau în pământ numai să nu-l văd pe ăla, parca as fi cautat sa invat alte jocuri de cuplu..

Acum fără glumă, tipul ăla m-a fixat cu privirea ceva vreme. La un moment dat mă şi saluta: “Bună, ce faci?” Mmm…bine, îi răspundeam. Îmi ziceau colegele că ar fi inofensiv şi să nu fiu răutăcioasă cu el, să-i răspund şi el mă va lăsa în pace. Da’ de unde? Că ăsta nu mă lăsa deloc în pace. Şi m-am plâns şi eu cuiva. Cui puteam să mă plâng decât lui big(pig) brother? La următoarea “întrevedere” cu psihopatul nu mi-a zis decât: “Adela, ai un frate de treabă!”

Aaa, merci. Deci m-a rezolvat frate’meu şi de data asta si pot sa caut linistita alte jocuri online ca sa treaca timpul.

Săptămâna asta dau peste alt nebun om. Mi s-a părut mie ciudat că îl văd în fiecare zi prin zona în care locuiesc şi chiar mi se părea cunoscută fizionomia. Am bănuit că e vreun vecin care stând nemişcat în faţa blocului îşi aşteaptă cumva câinele plecat să se plimbe.

Ăsta la fel, mă fixează cu privirea,  are parcă şi un rânjet care-mi transmite un fel de “ai să vezi tu!”. Bu hu hu! Chiar m-a speriat tipul care poartă aceleaşi haine de când îl văd pe aici. Că azi când ies din casă veselă, cu muzica maxim în urechi dau nas în nas cu el de era să fac infarct. Mi-au ieşit ochii din orbite iar el mă fixa cu zâmbetul ăla imbecil.

La întoarcere la fel. El ieşea din scară, era pe picior de plecare şi cum m-a văzut a intrat după mine. Momentul oportun de a face infarct. Am ieşit val vârtej şi am început să dau telefoane. Exact asta îmi lipsea acum, un alt nebun în viaţa mea!

Mulţumesc celor care s-au rugat pentru mine ca să am parte de astfel de oameni deosebiţi.